‘החווה של דני’ במושב סתריה – “הבית שלנו פתוח למתמודדי הלם קרב”

דני סטירין, יזם חברתי ובעלים של החווה של דני במושב סתריה, החליט לפני שלוש שנים, להיות משענת עבור מתמודדי פוסט טראומה על רקע צבאי.

שתפו:

Facebook
WhatsApp

להאזנה לפרק 28 בכל הפלטפורמות:

‘החווה של דני’ במושב סתריה, בין רחובות ורמלה, הפכה בשנים האחרונות בית למתמודדי פוסט טראומה, בין אם הם מוכרים על ידי משרד הביטחון או שטרם הוכרו, רבים שבאים להיות חלק מהשקט של הטבע והמפגש הבלתי אמצעי עם הסוסים בחווה. לפני כשלוש שנים, נחשף דני דרך סיפור אישי לעולמם של הפוסט טראומטיים אחרי שירותם הצבאי והחליט לרתום את כל יכולות החווה הטיפולית לכך.

בסיוע הפסיכולוג הקליני יורם בן יהודה ודובי גניש, נכה צה”ל ומנטור, הקימו קבוצות למתמודדי פוסט טראומה על רקע צבאי וביטחוני, ללא עלות, דרך טיפול עם סוסים ובעלי חיים, קבוצות שיתוף, וסתם, לנוח רגע באווירה של טבע, בעלי חיים ואנשים.

בימים אלו נערך קמפיין גיוס המונים לקבוצות ‘המסע בחווה’ מפגשי שיתוף והעצמה של מתמודדי פוסט טראומה. לתרומות לחצו כאן

״המסע״ היא תכנית ליווי קבועה שמתחילה במסע של שנה בה הלומי הקרב מקבלים קודם כל את הדבר הכי חשוב שהוא בית שזמין להם 24/7. כל אחד ואחת מהם יכולים להגיע לחווה בכל יום, בכל שעה, תמיד יהיה מי שיקבל אותם.

שיטת השיקום המעגלי בחווה

ביחד עם אנשי מקצוע בתחום בריאות הנפש בנינו מסלול המכשיר את הלומי הקרב להפוך לתומכי נפש בעצמם. זו הצלחה מסחררת וסיפוק עצום לראות הלום קרב בוגר ה״מסע״ מקבל לזרועותיו הלום קרב אחר למסע משלו.
התכנית מסייעת להלומי הקרב לחזור למעגלי החברה, העבודה והמשפחה, היא משקמת משפחות שלמות, מערכות יחסים ותאים משפחתיים גרעיניים.

למה אנחנו מגייסים כסף?

כל הלום קרב שמגיע ל״מסע״ עולה לנו בחווה כ-20,000 ש״ח לשנה (בסך הכל 500 ש״ח לשבוע) הגענו למצב שכבר תקופה אנחנו נאלצים לסרב להלומי קרב שמגיעים אלינו בבקשת זעקה לעזרה ואין דבר נוראי יותר מלסגור את הדלת שלנו. אנחנו זקוקים למשאבים כדי לעבות את הצוות המקצועי, חסרים לנו עוד מתקני טיפול ומרחבי טיפול וכמו שהלומי הקרב זקוקים לטיפול גם בני משפחותיהם זקוקים לו.
עיזרו לנו לעזור להלומי הקרב, כל תרומה היא משמעותית! ויכולה להציל חיים.

 

לפרקים הבאים