קלודין גלנט, אשת שר הביטחון בראיון ראשון: “לקחתי על עצמי לדאוג לפצועי צה”ל וכוחות הביטחון”

רעייתו של שר הביטחון יואב גלנט, מי שהייתה קצינת נפגעים בשירותה הצבאי וסיימה בדרגת סגן אלוף בחיל הים, מאז תחילת המלחמה מבקרת קבוע בכל בתי החולים את פצועי המלחמה, ועוזרת בצניעות גדולה לכל מי שזקוק

שתפו:

Facebook
WhatsApp

להאזנה לפרק 53 בכל הפלטפורמות:

קלודין גלנט, מתרחקת מאוד מאור הזרקורים, את הפעילות שלה למען הקהילה היא עושה בשקט ובצנעה עם קבוצת חברות. מאז ה 7.10 היא מבקרת בכל הבתי החולים בארץ, מגיעה לכל מחלקות השיקום, נפגשת עם הפצועים והפצועות ועם בני המשפחות, “אבא שלי לימד אותי, דברים שעושים בהסתר יש להם ברכה”. ילדיה התגייסו מיד למילואים, אחת קצינה בשלדג ובן נוסף שהגיע במיוחד מחו”ל להתגייס למילואיים בשייטת 13, “אצלנו כולם מגוייסים, גם אח שלי בן 56 עדיין עושה מילואים”

היא פועלת ללא הרף למען משפחות החטופים ונפגשת עם כל משפחה שמבקשת, מגיעה לנחם משפחות ומסייעת ככל יכולתה לפצועים בבתי החולים. בראיון ראשון לפודקסט הגשר, היא מספרת על יום שבת השחור ב 7.10 בבית משפחתה, מה המסר שלה לפצועים בבתי החולים, מה עזר לה להתגבר על מחלת הסרטן בחודשיים האחרונים ושולחת מסר לי שחזר מהקרבות והמלחמה, כל מי שמרגיש שמשהו לא בסדר איתו, אל תישארו עם זה לבד, יש מערכת שלמה שנמצאת לעזור לכם, מוקד אגף השיקום, היחידה לתגובות קרב, ומוקדי הסיוע הרבים, אתם לא לבד”

לפרקים הבאים