סיוע לשורדי פסטיבל נובה: “טיפלנו עד היום ב 3000 אנשים והמדינה עדיין לא נכנסה מתחת לאלונקה”

יומיים אחרי הטבח בפסטיבל נובה, פתחו רענן אריזון יחד עם שותפים, מתחם ענק עם קשת של אנשי טיפול לקבל את שורדי מסיבת נובה. מאות הגיעו כל יום לקבל תמיכה וסיוע. לשם הגיעה גם ג'ני סיבידה, אשת טיפול שורדת המסיבה שאיבדה את אחיה שלומי וביחד הם ממשיכים לטפל באלפי השורדים.  עד היום גורמי הטיפול במדינה לא נכנסו לתמונה והחלו לקחת אחריות על הטיפול בשורדי הטבח

שתפו:

Facebook
WhatsApp

להאזנה לפרק 39 בכל הפלטפורמות:

רענן אריזון, איש שטח וותיק עם עשרות שנות ניסיון של סדנאות בטבע, מכיר ויודע את עוצמות הריפוי של הטבע לאנשים. הוא עושה את זה כבר שנים עם חברות עסקיות וגורמי ביטחון. יומיים אחרי הטבח הנורא במסיבת נובה, הוא הבין שהוא חייב לצאת לפעולה ולקלוט את אלפי המבלים במקום מוגן, מוחזק עם טובי המטפלים, מפסיכולוגיים ועד למטפלים אלטרנטיביים, להתאים לכל אחד מה שהוא צריך.

היוזמה שלו הביאה למעלה מ- 3000 אנשים שהגיעו לקבל סיוע ותמיכה בימים הראשונים אחרי האסון הנורא, ביחד עם חברים ושותפים דאגו לתרומות, להרים את המיזם הענק. עד היום מדינת ישראל לא לקחה אחריות על המיזם המבורך ומתקצבת את הפעילות בו.

המפגש של רענן עם ג’ני סיבידה, שורדת ממסיבת הנובה ובעברה יועצת ארגונית בצה”ל, ביחד עם יוזמים תוכניות טיפול וסיוע בטראומה לשורדי המסיבה וכוחות הביטחון.

ג’ני, איבדה את אחיה שלומי סיבידה ז”ל במסיבה ברעים

לפרקים הבאים